Tiput nähny Suomea!
Tiput on kasvanu viikottain todella paljon ja prosessin pystyy kuvien kanssa näkemään parhaiten. Kaikille kolmelle on kasvanu isot hienot siivet, ja yrittävät paljon ”lennellä” niillä pomppien paikasta toiseen. Tykkäävät tosi paljon olla korkealla esimerkiksi meiän olkapäillä.
Tiput Pingu Peppi ja Papu on päässy käväsemään Espoossa, Sipoossa, Keski-Suomessa sekä Porvoossa. Ei vapaina kylläkään mutta kopissansa. On ollu erittäin uteliaita uusista maisemista.
Vielä ei ole tietoa kuka on kukko ja kuka kana vai onko kaikki samaa.




// Laura


Kommentit
Lähetä kommentti